♥ Torsdag, Internet nördar


Sitter här på Ame och väntar på Thina.
Har kollat runt lite på jobb, bostäder, tatueringar :)
Många jag vill ha :D
Men en i taget :)

Detta med planer på hur tatueringen ska se ut vill jag inte gå in på mer..

Vill inte att folk ska få ideer och härma!!!!!!

Så det får ni se när den / dom är klara :)

När Thina är färdig ska vi åka till Maxi och handla och sen blir det hem för jag måste upp och fodra hästarna :)
Sen blir det hem till mamma och rida tror jag .
En sväng iaf.



Ikväll blir det att ut och gå !
Jag vill röra på mig, vill inte bli fet!
Tänker inte bli fet!
:)


Åh jag längtar tills jag får jobb!!!!


Älskar Dig Dennis ♥
Du är det bästa som har hänt mig!
For ever and ever babe!

Btw så är jah FETT sugen på Choklad!
Men vi har gått in i en DUM pakt om att vi inte ska äta godis eller pizza på 2 månader!
:0
VARFÖR!?
VARFÖR går man med på sånt?!
grrr...
Dum är man ibland...

-_-

 

 

15:18

JA det där med motionen fick jag äta upp xD

Mopeden strejkade uppe hos hästarna...

Så det vara bara och promenera ner till byn :)

MEN ack va skönt det känns :)

Ska nog börja ut och gå dagligen.

Synd man inte har samma drivkraft som vissa andra till och motionera..



Så får köra upp ikväll och försöka fixa hem den på något vis...


∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Och ja till er som undrar så har ni kanske hört så har det varit en del på Tv om en viss Bo Göran Andersson.

Om att han har ett fejkat så kallat familjehem och släppt ut fångar på tok för tidigt för och tjäna pengar på de mm..

Helt sjukt..

Och honom hyr vi av :S

Skrämmande..

 

 

 

Och tack Camilla för den fina komentaren om att jag och Dennis passar så bra ihop :)

Fint och höra sånt :)

Och jag tänker hålla fast vid min älskling resten av livet ♥

Klarar mig inte utan honom

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Camilla

Tycker du och dennis är så underbart söta ihop!! Och jag hoppas ni håller ihop längeeeee <3

2010-09-30 @ 15:24:28
Postat av: carina

håller med camilla.. en sån toppen tjej som du är o du får dennis att må så bra.. tack kram

2010-09-30 @ 17:49:38
Postat av: Emelie

Det tycker jag att du gör rätt i att stanna hos Dennis för ni är söta tsm.. :)

2010-09-30 @ 19:42:10
URL: http://mondoblog.se/bumbi
Postat av: Alexandra

Nej men vad söta ni är allihopa :) Tack, jag är så himla glad att jag träffade Dennis och jag älskar honom av hela mitt hjärta!

2010-10-02 @ 15:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback