♥ Torsdag, dag före..... :D


Ja gott folk idag sov jag typ till 11 :$
Så jävla nice!
Varmt och skönt i sovrummet med, tack vare värme elementet Dennis fick i födelsedagspresent? av sin mamma :D
Härligt varmt och skönt.
Katten gillar iaf de, hon sträcker ut sig i hela sängen så man knappt får plats ;)

Sov hyfsat bra förutom att jag verkligen vill gå ner och bonka ner grannen!
Hög som ett höghus dagligen (och GISSA vad resultatet blir av det, JO att snubben inte sover!!), sover inte.. pratar högt, smäller i dörrar och vi har liksom inte så ljudisolerat heller...

Och att inte tala om när han ska försöka prata i telefon med dålig teckning och dålig hörsel!!

:0
JAG DÖÖÖÖR!

Så klockan typ 7 imorse började idioten banka på nånting, och samma sak igår morse..
Suck liksom.. pratar alltid i telefon, och idioten fattar inte att betonghus har dålig teckning!!
GÅ UT LIKSOM!
Tur man har gula öronproppar!

Anyway, så blev Kurry lite bättre igår, hon till och med drack.
Hon mat strejkade ju och reslutatet av det blev att hon blev helt uttorkad och fick feber, diarre, magkramper så vi fick åka till veterinären med henne härom natten klockan 1.
Tur man har Tomas!
GULD värd!
Han lär ju trötttna på oss vid detta laget ;)

Och idag så var hon fortfarande lite hängig så vi gick en mysig rundai skogen:)
Utforskade lite nya vägar, såg en fors mm
Bilder kommer någon annan gång ;)
Fina blev dom !

Var uppe hos hästarna och fodrade dom .
Alla behövde vatten så de var bara och rengöra alla baljor och fylla dom med vatten
Det tråkiga är bara att det tar mer än 100 år att fylla en balja och där är 4 st...
Inget tryck på vatten alls, så somnade fan nästan , väcktes dock av att Fölisen försökte bita av mitt skosnöre xD


Idag ska jag bara vänta på att min Älskling ska komma hem sen MYSA! :D
Har varit mycket dom senaste dagaran så har inte riktigt hunnit det tyvärr :(
Har beställt lite smycken och lite grejjer till mina naglar med.. :)


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback