♥ Tisdag, missade Ame , Crappy coments

Det är ganska skrattretande att folk inte vågar komenterar i sitt egna namn, när dom öppet och helt frispråkigt vågar att HOTA min pojkvän på min egna blogg!
På bloggen står det ju inte adressen till hotmailen när man får en ny kommentar.
Men jag får alltid ett mail varje gång jag får en ny fin kommentar, alltid lika skrattretande att samma person använder sin hotmail i inlägget utan att kanske ens veta om det?


Och att folk tror att vi kommer backa undan från och leva våra liv...
Dröm och glöm!
Ingen hindrar oss från att leva våra liv fullt ut! INGEN!
Så back off!
Vad är det med er?



Missa AME idag, har ju ingen skjuts till Laholm, Älsklingen har ju min bil till jobbet, bli billigast så.
10 mil om dagen blir en del pengar.. :/
Och när man knappt några har blir det värre, längtar efter ett jobb!


Anyway så är jag hos min mamma idag.
Har varit uppe och fodrat hästarna i skogen :)
Mysigt med fullblod, härligt temprament..

Ikväll ska vi rensa i garaget och städa upp så vi får in alla bilar inför vintern.
Dennnis bil ska få sig ett täcke med ;)
HAHA Dennis lilla älskling kan ju frysa ! xD
Han e allt bra knäpp, dock skyddar de ju lacken lite och den blir inte skadad om man slipar breve.. :)


Nya filmer fick vi igår med:

Prince of Persia
Vampyrer suger

Och vi väntar på
Grown ups :)

Nu blir det the och macka :D


Tjingeling!
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: fanny

var jobbar Dennis?

2010-09-14 @ 14:29:45
Postat av: Alexandra

Just nu praktiserar han på en lackeringsfirma i Halmstad och förhopnnings vis får han jobb där efter praktiken :)

2010-09-14 @ 14:35:35
URL: http://xxxmuttanxxx.blogg.se/
Postat av: Gurkan :)

Prince of persia är SJUKT JÄVLA BRA! vampyrer suger var sådär:P

2010-09-14 @ 14:44:19
Postat av: Alexandra

Gurkan :) Vad bra för jag hade planerat och kolla på den snart :) Du får komma och hälsa på någon dag i lägeneheten :)

2010-09-14 @ 14:49:57
URL: http://xxxmuttanxxx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men alexandra det är för att dom inte haer något liv och tror att dom är så mycket bättre än alla andra.. :P Det är bara omoget av dom som hotar Dennies/er..

2010-09-14 @ 19:43:25
URL: http://mondoblog.se/bumbi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback