♥ Tisdag, Ame, Regn, Brum :p

Sitter på Ame på Ungdomslotsen,
Har för tillfället inget och göra, men har fått lite hjälp med mitt personliga brev och mittt Cv.
Så efter att vi varit och fixat min bil så blir det hem och fixa det snygga Cv : et .

Idag blir det förhoppningsvis som vi tänkt oss!
2,5" Auspuffen på ikväll :D
Kommer bli najs!
Kommer låta najs om inte annat :p

Längtar!

Sen blir det hem, sitta vid datorn och sen mysa ner sig i soffan och låta vädret sköta sitt..

Fick ju konstaterat att jag hade en inflammation i en sena i det högra knäet och nu får jag inte rida, inte springa och inte gå i onödan :/
Jag som ville prova lite grejjer på Nicke, iomed att jag haft lite problem med honom när jag ridit.
Fick lite vettiga tips som jag tänkte prova ju!!! Gahh
Är det inte det ena så är de det andra!!
FAN!


Men... får se hur det blir, jobb ska jag med söka!


Dennis fick lackerat på firman för första gången idag :)
Han var typ super överlycklig :p
Fasten det bara var en container ;)
Måste ju börja någonstans..
Är glad för hans skull
Alla måste hålla tummarna för honom nu!



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: carina

klart vi håller tummarna.. trist med ditt knä-krya på dig.. ses på fredag.. kram

2010-09-07 @ 18:36:09
Postat av: hannah

Tack för din fina kommentar i min blogg sötnos!

2010-09-07 @ 19:08:13
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback