Sitter för tillfället i bilen, på väg ...

Sitter för tillfället i bilen, på väg upp till göteborg. Jag och mamma ska lämna min bror.. Som ska upp och jobba i norge igen..Och heja mig som har pajjat mitt knä, det högra som vanligt. Det som har tjivat många gånger.. :( har back on track knä skyddet på mig så får se om de hjälper. Hoppas! Idag ska vi förhoppningsvis köpa 90 böjen till min bil så jag kan svetsa mitt jävla avgasrör ! Så jag får tillbaka min bil ! Grr..

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Elin

usch, inte roligt när man har problem med sina knän.. hoppas det blir bättre snart! kramar

2010-09-06 @ 14:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback