♥ Onsdag, Hopp, Ensama hemma :)


Nu blir det en sväng i skogen med min tjockishäst :)
Sen till garaget.
Thina åkte till Carina idag :)
Och lämnade oss med hennes bajshund Kurry och Kelgrisen /fetknoppen Neo :P
HAHA kul och vakna och vara lite halvt yrvaken och det första man träffar på är hundskit och hundpiss :0
Urk!
Idag kommer någon städnisse hem till oss och ska visa en maskin .
Städa gratis gör dom med.
Så har besluts ångest.
Ska jag sanera sängen, soffan eller mattan?
hm blir nog soffa eftersom mina katter använde den som pisselåda ett tag ;)

Så äckliga djur kan vara ibland :P
Men så söta oxå!

Mediza hade fått syn på en fluga i lägenheten idag och hade gett sig fan på att hon skulle ha den.. upp i soffan över bordet, in i thinas sovrum ut i fin rummet upp i fönstret och DÄR fick hon den.. hahha
Här behövs ingen flugsmäck ;)


Har fått lite mer hopp om att det någon dag löser sig för oss!
Och att vänner kanske inte alls försvinner bara för man tappat kontakten.
Hopp
Det är det man får förlita sig på.



Vill ha min tatuering nu!

Sparar pengar :)
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback