Nu sitter vi i bilen på väg till Falkenb...

Nu sitter vi i bilen på väg till Falkenberg för och kolla på bil till Thina. Dennis och nico är hemma i garaget och håller på med nicos bil. Vi skulle egentligen bytt mitt avgasrör men företaget har gjort något fel och vi har inte fått rostfria böjar utan något jävla aluskit. Så nu får min bil stå tills vi har fått tag i något annat. Betalar fan inte 1700 spänn för något som inte är rostfritt:@ idioter. Anyway så skrev jag till dom att om dom inte skickade grejerna jag betalt för så skulle jag gå till tidningen och berätta hur dom behandlar sina kunder :-) imorgon skulle jag egentligen kört min bror till flygplatsen men vet inte om jag kan de eftersom jag inte har någon bil :-( skit oxå!! Hade sett framemot och få köra honom ju.. Men om thina köper bilen så fick jag låna den sa hon :-d imorgon ska jag försöka skriva mitt cv om dennis fixar den nya datorn vi fick köpt billigt eftersom min tydligen inte ville vara med längre xD ska bli ett lite roligare cv som verkligen får upp ögonen på folk och ser vilken glad och positiv person jag är :-d kommer bli najs. Måste lägga ner tid på och skaffa ett jobb innan jag klättrar på väggarna totalt nu när dennis har jobb och inte jag :-P hahaha.. Skriver mer imorgon . tjingtjing<3

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback