♥ Liseberg årets höjgpunkt

Bara så ni vet det så var vi på Liseberg igår :D
Jag , Thina, Rasmus och Madde :)
Fett najs var det!
Har nog aldrig skrikit så mycket i hela mitt liv!
Hatar att åka karuseller som är högt uppe samtidigt som jag älskar det!
Adrenalinet bara pumpar i ådrorna på en!
HAHA men det finns ju folk som skriker värre än jag xD
OMG säger jag bara vilken irriterande FJORTIS!
Skrek halsen av sig i en av karusellerna så jag kunde inte annat än skrika allt vad jag pallade HÅLLKÄFTEN!!!!
Och önskade att hon kunde satt sig mitt emot mig i stället så jag kunde få spottat henne rakt i fejset!
Grr..
Blev bara irriterad..

Anyway så blev vi totalt blöta i Flumrider eller vad den heter...
HAHA sjukt kul, men kallt som fan blev det!


Så igår blev det massa kul, blött, skrik, gråt, skratt, sockervadd,magpirr skräck (Hotell Gasten):/
Uhhh hata!
HAHA Men dennis den lille mesen som inte åker karuseller ALLS! valde att stanna hemma och gå till jobbet, men det är klart vi arbetslösa har ju mer tid :p
Han hatar verkligen karuseller!
Stor vägrar att åka nånting som går högt, snabbt eller snurrar...
Men då ställer jag mig frågan , hur vågar han då köra sin bil? :P
Den är snabb, han driftar ;)

Fast den är ju dock på marken, och inte i luften ;)


Nu blir det hem, ikväll ska jag jobba.
Imorgon blir det att hämta min bokhylla.
Och sen mysa ..
Hoppas att man hittar en  bra film så man slipper se "gamla repriser" :p
Hehe..


Men nu ska jag dra  mig hemåt :)
Pusspuss
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback