♥Bort bort bort!

Han vi hyr av har tydligen lurat kriminalvården på 8,7 Miljoner kronor! :/
Och tar kriminella från fängelse vars tid snart är slut, då är det meningen att dom ska placeras i familje hem och då fan inte springa lösa och åka utomlands!!

Ush!

Blir att leta annat boende!
Vill då fan inte ha med en sån slusk och göra!

Så om ni hittar något ställe, helst med verkstad och stall :p
Så hojta till..
Vill bort därifrån så fort som möjligt!



Och när vi var på Liserberg så såg jag 2 st jag kände igen xD
Som bor i Särö utanför Göteborg? Tror jag det ligger
sjukt kul och se dom xD
Var ju ett tag sen man såg som..
Typ 10 år sen..
Kenny och Robin..
Tog upp kontakten med dom på Facebook, får se om dom känner igen mig ;)
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: HAHAHAHA

HAHAHAHAAA är det eran hyresvärd som det varit så mycket rabalder om i Media? stackare

2010-09-30 @ 15:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback