Ehm ja nu är de ju så att jag länge fö...

Ehm ja nu är de ju så att jag länge försökt få tillbaka min naturliga hårfärg, och den är då blond. Har kommit en bit. Men inte alls i närheten. Iaf så tittade jag en noggrannare titt på min blonda hårfärg.. Som nu mera är ljus grönt !? Wtf?! Har hört att vatten med mycket kalk? I kan göra att blonda hår blir gröna. :s shit hur gör jag nu? Vill ju inte färga mitt hår fler gånger :( men jag vill inte se ut som en grönsak i håret.. Något tips?

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: carina

hört något om att pressa ner citron i vattnet sen skölja håret i de.. men jag vet ej.. värt att prova kanske??

2010-09-09 @ 09:09:40
Postat av: Elin

Syrran som läser till frisör säger att två tsk askobin syra plus 2 dl varmt vatten. Tvätta med det ett par gånger. askobin syra finns bland kryddor säger hon :)Kram kram

2010-09-09 @ 20:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback