Nu ska vi dra oss hemåt från Helsingborg...

Nu ska vi dra oss hemåt från Helsingborg utan kurry :-( hon får stanna på djursjukhuset. Stannade en snabbis på donken .. Mm Mc flurry med daim :-) yum! Haha jag och Thina är fan bäst att hitta i Helsingborg ever! Haha vilka bilder vi fick från röntgen xD med dessa dräkterna. Direkt när vi kom innanför dörren så frågade hon ni är båda över 18 och igen är gravid va? Jag och thina tittar på varandra och svarar sen i mun på varandra.. Nä! Haha ser vi gravida ut?:p nu ska jag hem och mysa med Dennis som antagligen redan sussar gott där hemma i vårt varma sovrum.. *hemlängtan* anyway så ska vi hämta kurry imorgon:-d<3 natti natti gott folk

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: carina

hej. hoppas de gick bra med bilen.. tack för du ställer upp för tina när mamma inte finns i närheten.. kram

2010-10-06 @ 17:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback