Har haft en mysig film kväll hemma hos ma...

Har haft en mysig film kväll hemma hos mamma. Vi kollade på medium hela kvällen. Haha jag som är mörkräddare än någon annan. Skulle hämta in min häst från sin hage. Haha och försöker sätta på ficklampan på mobilen. Dock gick jag rätt in i mammas lilla stenmur.. La mig rak lång i gräset.. Började dock asgarva och Nicke blev asrädd för mig och gjorde en 180 graders vändning och sprang där i från xD hahahaha. Stackars häst.. Nu ska jag fortsätta kolla på Medium och nattmysa med Dennis<3 pratade med Lilleman idag med. Hon tar tydligen ganska stor för och vara i 14onde veckan och försökte göra ett tappert försök att skicka en bild på bebismagen men min telefon ville inte hämta bilden.. Pratade lite minnen och frågan när jag och Dennis skulle skaffa en liten.. Haha dock skrattade jag bara åt den saken. Tanken har slagit mig men vid rätt tidpunkt. Men när är egentligen rätt tidpunkt? Några år till hoppas jag :-) nattinatti<3

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback