♥ Djur kan älska dom med


En manlig katt har förundrat några åskådare med sitt beteende till en kvinnlig katt efter att hon blev påkörd av en bil och lämnade döda på gatan i Kızılsaray distrikt i Antalya i södra Turkiet.
Efter att ha sett älskling ligger på marken, började den manliga katten gör massage-liknande rörelser, för att få den älskade tillbaka till livet. Scenen var liknas vid en hjärt massage en av åskådare. Den kvinnliga katten togs till en veterinär poliklinik för behandling men dog där ...

Hur gulligt är inte detta på en skala från 1 till 10?


Hemska att kattstackaren dog bara :(




Över till min katt då...
Som ni alla kanske hört försvann min ena katt Gustav för ett bra tag sen och har varit borta sen dess, inte sett röken av honom!
:(
Här om dagen såg jag en identisk katt av honom och tvärnitade utan att tänka mig för !
Som tur var hade jag ingen bakom mig ;)
Men när jag kollade närmre hade denna katten mycket ljusare haka än vad Gustav har.

Och sen slog tanken mig!
Ska jag ge upp hoppet om att min älskade Gustav någonsin kommer tillbaka,
Kanske är det så att någon dum sak kört över honom och inte stannat och kollat hur det gick med honom?l
Finns det ens någon som gör det mer än jag?
Hade jag kört på ett djur så är det klart som fan jag hade gått ur bilen och kollat så den klarat sig eller att den inte var skadad?
Så länge det inte är en grävling eller ett vildsvin eller något annat som kan attackera en!

Tänk om han har lidit?
Tänk om någon tagit hand om honom och att han mår bra?

Sen kom jag fram till det att NEJ jag ska INTE ge upp hoppet om att Gustav kommer tillbaka!
Inte förens jag hittar honom i diket, överkörd, lämnad att dö och
borta för alltid
Saknar honom så, saknar hans höga kurrande när man kelar med honom, saknar hans prat!
Kom hem?


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback