Bara så ni alla vet det så kom Gustav till...

Bara så ni alla vet det så kom Gustav tillbaka idag :-d efter 4 månaders väntan. Kan inte beskriva känslan när jag såg honom i köket. Började till och med gråta. Min lilla älskade kisse är tillbaka<3 Nu väntar vi bara på Mediza. Som jag hoppas kommer snart. Idag var vi i Halmstad och köpte Hallowen kostym.. Blev inget sexigt ,för fick inte vara playboy kanin för dom andra, bara för jag var de förra året.men fy fan va folk kommer garva xD kommer bli kul på lördag:-d längtar! Nu ska jag lägga mig och kolla medium, ensam :-( för dennis sitter fast framför tvn. Fast and the fourius(stavning?) på 6an. Haha nattinatti gott folk. jo en sak till.. SLUTA ringa MIN pojkvän din Äckliga parasit!

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: carina

mamma får ringa:) skojar.. kram

2010-10-28 @ 18:20:14
Postat av: Alexandra

HAHA klart att mamma får ringa , hade det vart så väl att det var dy så hade det varit härligt, men nu är det TRÖGA människor som ringer honom på fyllan, som inte fattar att Dennis inte vill ha med dom och göra. Ha de så bra, :) Kram

2010-10-29 @ 15:40:47
URL: http://xxxmuttanxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback