Åh imorgon ska jag och Thinis till Halmsta...

Åh imorgon ska jag och Thinis till Halmstad och köpa Hallowen kostym :-P kommer bli as heta.. Haha en ny dammsugare kanske det oxå blir? :-) idag var vi i Helsingborg och köpte en framspoiler till min bil. Och sen åkte vi till väla och kollade. Jag blev helt kär i alla kläder som vanligt blev ett par svarta stuprörsbyxor och en tigers tröja så bikbok och ett armband på Glitter.:-), och i panduro butiken fastnade jag med;-) vill börja med scrapbooking.(ursäkta stavningen) göra ett eget fotoalbum mm, hur fint som helst ju. Elin! Du får lära mig :-d Haha Thina skrattade åt min bilkörning i Helsingborg idag xD förstår henne! Helt galet! Har precis varit ute och ridit, kallt som fan ute! Och nicke tog sig friheten och gå ut genom dörren med enbart täcke på sig :-P hallå jag är inte färdig med dig! Knäppis, väntar på Madeleine, ska upp och släppa in hästarna själv idag. Ska bli intressant och se hur det går :-P nu ska jag snart åka :-) tjingtjing<3

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback