Nyårs Outfit?

Jaha då sitter man hemma hos Mami, väntar på Dennis och Nico, vi ska samköra hem.
Det snöar fete mycket ute och..
Körde hem från jobbet igår natt..
Ingen mer än jag ute.. Gott.. haha sladdade lite ute på vägarna :P
Kul. Då behöver man inte få världens panik om man skulle RÅKA få sladd sen för nu vet jag hur jag reder ut det ;)
Hoppas på att det går och köra på isen iår igen.
Är lite sugen på det faktiskt :D



Sitter och kollar Nyårs klänningar på Ebay:)
Fett fina klänningar !

Svårt och välja...
MEN
jag vet att den ska bara svart eller röd, eller leopard färgad :D
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback