Min födelsedag <3

Dagen började inte så bra faktiskt, jag och thina skulle göra lite ärenden i Laholm.
Och innan vi skulle köra hem skulle vi då tanka...
Ja när jag ska ringa min mamma i bilen för och få reda på koden till tankkortet, så trosefan på att en jävla stockholmare med en JEEP JÄVEL ska backa rätt in i min framända!
Spoilern blev bubblig och min motorhuv blev inbucklad! TACK så jävla mycket!

Jaha då fick man stå där och skriva försäkringspapper och tiden bara rullade på.
JAG har inte tid med detta jag ska ha gäster!!
Grr långt om länge kom vi därifrån med 100 kr bensin och en bubblig bil.
Körde bort till Volvo och fick skadan fotograferad..
Jaahaaa ja de skulle BARA kosta 17.000 och laga! :0
OMG!
Enbart min framspoiler gick på 3400 nånting... :/

Sjukt mycket pengar, hoppas fan försäkringsbolaget fixar detta nu!

Sen när vi kom hem så var Dennis försenad och jag fick inte öppna mina paket förens JÄTTE sent!
Jag som aldrig kan hålla mig.
Så så fort Dennis och Nico var hemma så slet jag upp paketena :D
  • Av Carina fick jag den nya Beck filmen- Levande Begravd
  • Av Dennis, Thina och Rasmus fick jag Airbrush kit! :D HAHAHAHAHAH As skojj!
  • Av min bror och hans flickvän fick jag scrapbook saker
  • Av min andre bror Tim fick jag en plattskärm till datorn och en flaska Tequila Rose ! :) Me like!
  • Av mamma och pappa fick jag min vinterjacka, men den hade jag redan öppnat :P
  • Av Farmor och Farfar fick jag 500 :-
  • Av Mormor och Orla fick jag 500 :-
Helt suverän födelsedag...






FÖRUTOM att våran jävla knarkar granne REPADE hans ena sida och slog sönder min brors backspegel BARA för att han stod på hans parkering!!
Har aldrig sett Andre så arg!
:0
FITTGUBBE

Polisanmälde de dock :)
Någon måtta får de fan vara.
Hotelser, utpressning, stöld skadegörelse ...
Nu räcker de!!!!
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback