Klockan är 06:47 och jag är VAKEN! hörde n...

Klockan är 06:47 och jag är VAKEN! hörde ni? Vaken. Sengångaren själv.. Haha ska vara på Af kl 10.00 på ett övertråkigt möte som är helt onödigt! (Enligt mig) hur många av er arbetslösa hade klarat er utan deras "hjälp"? Iallafall så ska jag till Cina sen och ta upp detta med Tupperware igen. Så är ni sugna på och handla så säg bara till :d den 5 december är det julmarknad i Hishult och då fick jag till och med ett eget bord. Kanske blir lite extra pengar till jul vem vet. mamma fick oxå ett bord där hon ska ställa ut sina porslins tomtar som hon målat själv. Fina faktiskt, har fått en del som snart ska upp. När är det egentligen man ska plocka upp allt julpynt? Första advent? Längtar! Blir så fruktansvärt mysigt med julbelysning och alla tomtar och röda gardiner :-) och julgran! Japp i år ska vi ha julgran.. I plast dock :-( men det är bättre än inget :p thina är rädd att Neo kissar på granen om vi har en äkta xD imorgon ska vi till Markaryd en sväng, hämta Dennis telefon och köpa en ljuddämpare till min bil :-( tråkigt. Nu kommer det inte höras lika mycket när jag kommer ju! Surare Besiktnings gubbe får man leta efter! *Morr* nu ska jag sova den sista en och en halv timmen jag har innan jag måste masa min rumpa upp ur den varma sängen. Natti Natti<3

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback