Denna dagen sög ju rätt mycket. Vaknade ru...

Denna dagen sög ju rätt mycket. Vaknade runt kvart över 7 med värsta magknipet och illamåendet och helt snurrig i huvudet. Skulle egentligen gå upp då för och åka på möte kl 9 i halmstad. Men kände att om jag hade rest mig upp så hade jag spytt. Fruktansvärt. Att må illa är fan något av de värsta som finns. Känns som man har ätit och sen sätter sig i en karusell som snurrar åt alla håll och kanter.. Blä :-( så blev att ligga kvar och försöka att inte spy. Har dock börjat släppa lite nu. Tack och lov. Måste till hästarna ju :-(

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback