Börjar bli lite av en nattuggla

Jaha då sitter man här igen..
Dennis Thina och Karim har kollat på Crank, och visste den filmen är bra.
Dom första 3 gångerna!
Så jag satt vid datorn så länge .
Lyssnade på musik och kollade min facebook.
Och nu ligger min älskling i sängen och väntar på att jag ska komma in och lägga mig.
Jag som är sååå trött.. :P
Kommer bli att jag tar på mig mina hörlurar och sen ligger jag och sjunger xD
HAHA

Idag fick jag upp lite av julpyntet :)
Köpte tyg till gardiner som ska sys med!
Röda i skimrande svart!

Bilder kommer :)


Promise!


hehe
Kollade runt lite på Youtube innan
Finns så sjukt många duktiga som håller på med Airbrush i Photoshop..
Vill verkligen kunna sånt!
Men gahh jag är ju lika hantverklig av mig som en daggmask !


Ne nu ska jag kolla lite Airbrush tortourials på Youtube :)
Tjingtjingeling pling pling
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback