Älskar mitt underbara Hjärta



Ta ingen förgivet, det kan komma den
dagen då personen du
älskar över allt annat rycks ifrån dig!
Utan så mycke som en förvarning
och det sista du sa till personen var:
Jag älskar dig, vi syns sen.



Satt och kollade igenom lite vad jag skrivit på min bilddagbok för LÄNGE sen :p
HAHA lite sött faktiskt..

Tjingeling gott folk !


Idag har jag och Dennis varit tillsammans i 10 månader,

oj ursäkta, 10 helt UNDERBARA månader!!

och fler ska de bli...

Alla har vi våra bra och dåliga personligheter som poppar upp lite då och då, men man ska se positivt på alla..

Man ska se de från den ljusa sidan, det kunde ha varit värre!

Par bråkar och det är något man får lära sig och leva med, man måste bråka ibland, det det ingår i ett förhållande, hade de inte gjort det hade de nog blivit ganska lamt faktiskt. Att allting varit perfekt hade varit tråkigt i längden. Man måste bråka för att sedan ha något att skratta åt efteråt, när man inser hur töntigt det är att bråka över en små sak :P

Eller det har i alla fall jag gjort typ 10000 tusentals gånger :)


Finns saker som tär något fruktansvärt på ett förhållande, både de förflutna och rädsla för framtiden.

Men glöm det förflutna och se ljust på framtiden, det mesta löser sig med tiden :)

Var aldrig rädd för vad som komma skall för då lever du inte fullt ut, ta vara på varje dag som om den vore den sista och lev för nuet.

<3

Älskar Dig Dennis Leandersson<3

Kan inte tacka gudarna mer för att jag fått dig i mitt liv, du är det dyrbaraste i mitt liv och jag släpper aldrig dig!!

Och jag hoppas innerligt att du aldrig släpper mig heller

Din för evigt

Alexandra



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback