Utråkad till max

Älska mig,
Hata mig,
Vem bryr sig, jag föddes inte för och göra dig lycklig!!!



Jaha då sitter jag här och är utråkad på dödlig nivå.
Funderar på och sminka mig sätta i mitt löshår och dra till festen thina är på och liva upp den lite :D
Hon hade tråkigt :P
Inte lätt när inte Muttan i hög person inte är med ;)
HAHA
Alex: jag har tråkigt
Thina: ja med!
Alex: drick mer
Thina : håller på
Alex: FORTARE
Thina: Åh nej nu kommer dom!
Alex: Krama honom! HÅRT!
Thina : ojah
Alex: HÅRDARE!!

Ingen mer än Dennis Thina och Nico som fattar våran  SJUKA humor..
HAr kollat på för mycke Ultimate Comedy! xD
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback