Tvättdag idag

Guuuud vad tråkigt, finns ju fan inget värre, fick åka till Mami och tvätta eftersom en tvättmaskin inte finns om synhåll i vår lägenhet... :0
Men de gör inget, jag ska mocka och kanske rida idag sen ska vi åka till Skånesfagerhult och hämta lite grejjer till Dennis cross :) Och kolla på någon bilutställning...

Igår blev de Ultimate Comedy 2 på tv... Somnade dock men den e så sjukt rolig! xD HAHA
VAD HAR VI SAGT OM ATT KLICKA INNANFÖR DEN DÄR JÄVLA MARKERINGEN !!!
Thina och jag DÖR varje gång.. ska se om jag hittar Youtube klippet.. :)

HAHA okej hittade dock inte de men hittade ett annat xD

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback