Måndagar...Dom värsta dagarna som finns

Åhhh imorse fick Michaela sin bebis :D
Grattis!
Det blev en flicka och hon ska heta Amy :)
<3

Ush för Måndagar ! Hatar dom... ALLIHOPA!!
Ville fan inte lämna Dennis imorse, vaknade runt 4 och kunde inte somna om, så låg där i 2 timmar och höll om min underbara Älskling<3
Träningsvärk har jag, och fittigt ont i ryggen, eftersom jag halvt knäckte ryggen av mig när jag skulle få ut mina plastdetaljer från min bil igår.
Ska ju ha dom **** :D
HAHA!
Ni får se senare....

Imorgon ska jag köra med körskolan och sen ska jag till någon läkaren :/ Nervöst!


Igår kollade vi på Desperate Housewives <3 ME LIKE very much!!
Känner mig nästintill besatt av de!! Så jag har bett min käre broder i Norge och ladda hem alla säsonger till mig :D
DRAMA på hög nivå..!!

LOVE IT

Är i hishult för tillfället och har precis mockat och rensat Nickes hade och fyllt på vatten...

Väntar just nu på  Dennis och Thina som ska hämta mig så vi kan åka till garaget och fixa låset på den ena dörren , eftersom NÅGON försöker göra inbrott där hela tiden..
Vill ju dock inte att något ska försvinna därifrån...
Inte billiga saker där inne :/
USh...
Men men nu ska jag gå ner och prata med min Mami <3
TjingTjing




Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback