Länge sedan nu...

Jaha nu har man inte bloggat på ett tag, Thinas bredband går snart ut..
Meeeen, vi ska skaffa sånt fast bredband...
Så alla kan ha de :)
Gott..
Hoppas bara vi kan ha de där ute...

Jaha mycket har hänt sen sist
Vi har kommit i orning i lägeneheten iaf..
Mysigt.. lite saker kvar dock...
Men de kommer så småningom..
Diskmaskin saknas och tvättmasin :0
Hur ska detta sluta? :/

Har kollat runt lite på blocket och skickat på några så får se om jag får något svar..


För ungefär 1vecka sen var vi och hämta thinas andra Audi..
Thina och jag DAMPADE loss totalt på hem vägen, övertrötta som vi var xD
Tror vi halvt låg ner i baksätet och AS garvade i 2 timmar...

HAHA.... Kul var de...


Har börjat min praktik med :D
Hos en dansk travkusk som heter John Jensen, allting e typ perfekt..
Får antagligen jobb där efter dessa 3 månaderna eftersom Louise ska bli mamma :) Hon är i 7 Månaden nu..
Gullig mage har hon, och hon jobbar på som bara den. mockar körskottkärran som vägen en HEL DEL :0
bär hinkar, går med bråkiga hingstar.. En riktig envis en...
Ibland blir man dock lite rädd att hon ska skada sig, men hon säger bara :
En kan inte gå runt och vara rädd att man ska skada sig hela tiden..
Jag kan ju gå på gårdsplan och trilla och både bebisen och jag skadas...Den dagen jag blir rädd för hästar DÅ kan jag sluta :)
Bra inställning där..
Håller med henne på ett sätt..
Men ridningen den har hon gett upp under sin graviditet iaf.

Har fått favoriter med..
2 hingstar.
Hi Turbo, och Kemas  :)

Kemas har blivit lite av ett projekt för mig..
2årig UBER kittlig hingst xD
KUL!
HAHA... man får typ passa sig ordentligen så man inte får en häst över sig där...
Hel knäpp.. men jag gillar han..

Många hästar och hålla reda på.. Hela 23 st :)
Har lärt mig alla namnen och allas boxar nu iaf. har dock lite svårt och se skillnaden på alla identiskt bruna hästar.. :/



Idag ska vi nog grilla :D Vi har ju en ute plats med tak och allting som bara ska fixas till lite och snyggas upp bytas lite brädor innan sommmaren är här.. men de går och grilla iaf :Dvi har ju en balkong, igenbommad för tillfället men det går och ändra på ;)

Färgar just nu håret...
Köpte färgen igår när vi ändå var ute på Maxi och handlade :)
Ska skölja ur färgen snart dock....


Me and my family (Thina, Dennis, Rasmus) skulle egentligen på fest idag men den blev inställd för Robban som skulle ha festen  hade varit olydig xD
HAHA!
Så de blir hemma kväll idag, med godis, läsk , film och grillat :D kanske några cider för min och Thinas del :P


Meeeeeenn...Nu har jag inte tid mer.. färgen börjar KLIA :0 Itchi....


Tjingeling badring gott folk <3


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback