Jobbelijobb

På lördag ska nog både jag och Thina jobba :)
Först på parkeringen och sen ska jag in och serva.
Denna helgen kom det runt 5oo pers, helgen innan den var det 4oo
Och nu denna helgen skulle det tydligen komma 6oo :0
Jag som tycker det varit stressigt som det varit xD
Shena mitt bena!
Men men, pengar är pengar
Måste ju ha dom om jag ska röntga Nicke om en månad.
Ganska dyrt ju ! :/
Dyrt och ha häst.
Men värt det! :D


Åhh Dennis och Thina är inte hemma ännu, dom är fortfarande hos Uffe :/
Saknar min baby!

Te amo mi amor hermoso
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback