Huvudvärk

Dagen började dock inte bra, vaknade inatt av att jag mådde illa och att mitt huvud var någon minut från och explodera! FY FAN tänkte jag och rusade till toan..
Japp där kom gårdagens middag, ush...
Migrän till max...
Så imorse när jag vaknade blev det att Dennis fick hämta ett glas med vatten och 2 "retard" tabletter.. GANSKA starka om man säger så... däckade på 2 sekunder.. Sen fick jag ha solglasögon för och kunna gå ut ur sovrummet...
Sen parkerade jag mitt ass i soffan och nu har jag suttit och kollat på film och myst med Kurry och Mediza :)
Huvudvärken har dämpat lite så länge jag tar tabletter.. :/

Men men.. nu ska jag faktiskt forsätta kolla på min film. och äta mina chips som min mamma var här och lämnade .. :)
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback