Hemma <3

Hemkommen från jobbet då.
Slutade halv 4 idag :)
Göttans..
Nu ska jag hem till min häst
Ringde veterinären och frågade om det var sant att en fång häst var tvungen och stå i box vila i 2 månder, och det var det inte!
Så Nicke är ingen fånge längre.
Ska dock åka och köpa en munkorg till honom så han inte äter gräs, endast hö i boxen :)
Skönt och höra.

Har sagt att om det är så att han har fått en hovbens rotation, så blir det nog till och avliva honom :'( </3
men kommer ge han all hjälp han kan få och göra allt för honom till slutet..

Ikväll ska jag fan kolla på film, har inte gjort det på evigheter, känns inte som om man har tid med de nu när man jobbar så pass mycket :/
Måste ta tid till och lugna ner mig lite, är uppe i varv så de stänker om de...

Meeeeen nu började de regna så nu ska jag gå ut och rulla in min moped :)




21:32
Vi har precis varit hos uffe och nu kom vi hem och jag har lagat mat och diskat...
Väntar på att min lasagne ska bli färdig, om typ en timmme :(
Hungrig som fan!

Och nu så ska jag välja film och sen ska jag faktiskt lägga mig i sängen och somna till en film :)
Så jag kan uppnå dagens mål med att  kolla på film ;P
Kommer hinna kolla 5 minuter och sen kommer jag däcka..'


HAHA dagens ord:
KioskMongo!


HAHAHAHAHHAHA
Oerhört roligt xD



Läser just nu denna boken, har aldrig blivit så förälskad i en bok sen jag läste
Flickan från ovan.
Helt inne i boken :)





Puss
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback