Godmorgon sovit gott?

Vilken väckarklocka man har..
Kattskrället sitter utanför vår sovrums dörr klockan 10 och jämrar sig, kåt som hon är, och om ni undrar varför hon är kåt så är det för det lilla äcklet löper xD
Ligger och flashar gumpen för Neo och Kurry och Gustav dessutom ..
Och ingen förstår vad hon vill ;)

Fick värsta flippet igår när hon kissat i Dennis hästenssäng! :@
Gick ut i köket, och på något vänster så kändes de som att kattkisset var i min näsa, höllt på och spy, har blivit jätte känslig mot lukter, blir typ lätt spy färdig av de mesta :/
Anyway så typ gick jag in i gästrummet och såg att skrället kissat i sängen, fick räkna till 100 och sen ta ett djupt andetag och hålla andan och snällt slänga allt i tvätten...
KASTRERAS ska hon iaf så fort hon löpt färdigt!

Orkar fan inte mer, ÖVERALLT soffan, filtar, sängar, lakan, kuddar ren tvätt överallt.... :(

Någon som har något tips om vad man kan göra så länge?



Men men vi får hoppas att hon slutar.
Om en dryg halvtimme kommer Rasmus och hämtar mig för ska till körskolan och köra så borde nog sluta blogga och sminka mig och sånt ;)


Och Nicke har börjat halta :( Såg det igår när dennis och jag åkte dit för och borsta av honom och så..
Så gick jag en sväng med han och han var grovt halt på höger fram, vet inte om de e som han ömmar eller vad men får hoppas att det inte är något allvarligt, kan bli dyrt annars :(


Satt också och kollade igenom datorn på gamla bilder, hittade en bild på mig , Lilleman Thim Alex och Kisen xD
Från Helsingborgs racena för läääääänge sen ... HAHA
Och från Cinderella kryssningen vi var på Jag & Lilleman och hennes pappa och pojkvän.
Och då tänkte jag på hur jävla mycket jag saknar Lilleman! :(
Hemskt att man kan glida ifrån varandra på de viset :'(
Jag menar är det ens tillåtet?

Kommer lite bilder

En lite halvt sleten bild men hade FET huvudvärk och hade suttit i en bil i nästan 7 timmar..

Lilleman och Tobbe


HAHA anders satt och dampade sig på motorvägen, körde fram sätet så långt det gick och satt som en gammal kärring framme i rutan xD




Hittade också en bild på mig när jag var blond och saknar mitt hår ÄNNU mer... :0

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback