Goddagens allihopa

Som dom flesta vet så har dennis äntligen fått en praktik hos ett av Världens ledande specialfordons leveratörer.
Vilket kommer leda till jobb efter dessa 3 månadernas praktik..
Och han kommer ha ut en bra lön sen så våra framtids planer kommer defenitivt komma så småningom :D <3
Längtar så :)

Och jag kommer oxå ha jobb efter mina 3 månader.. peppar peppar men allting börjar gå åt rätt håll :D


Nu håller jag tummarna för att Thina hittar jobb med.. :) Nu när hon slutar skolan och allt i år..


Ska snart till mamma och tvätt lite, vi har ju fortfarande inte fått tag i en tvättmaskin... :/
JÄVLA HELVETE!


Men de kommer väl snart det med !


Ikväll ska baby och jag mysa framför en film.
För imorgon blir de upp tidigt för honom medans jag kan ha sovmorgon, men ska dock upp och äta frukost med honom.

Ska ju till körskolan imorgon och köra :)
Snart så... har jag de jävla körkortet alla tjatat om...

Måste säga att det kommer bli JÄVLIGT skönt och slippa höra alla gnälla och klaga på en att man inte har något körkort!
Ska trycka upp de så långt upp i deras face så dom får mitt namn inpregat i ögat så dom sent glömmer de!



Hittade en bild när jag letade efter playboy bakgrunder till min blogg innan,vet inte varför men jag tänkte direkt på Dennis<3 när jag såg den..
Kanske för att han hade en sån typ "hallick" hatt hängandes på sitt rum och gillar playboy, det var typ de man såg i hans sovrum hemma hos hans pappa OCH på hans älskade Vr6:a, där var man ju inte ofta eller så :P
Typ bodde hos honom praktiskt sätt ;)
Älskar den tiden när jag lärde känna honom det var en YTTERST mysig tid <3
Har ju teoretiskt sätt känt han hela livet eftersom vi gick hos samma dagmamma och på samma skola i nästan 7 år men inte känt varandra på detta sättet som vi gör nu.
Är så himla glad att jag har dig älskling!
Utan dig hade jag inte klarat mig!

HAHA va säger ni? Passar den inte in på han? ;)


Nu ska jag ut och rasta Thinas hundar :)


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback