Glass

Sitter här och pregar i mig en fet tallrik med is kall glass ♥

F*n svettas så jag dör för f*n!



Tror jag har feber eller något för i ena stunden så fryser jag så jag skulle kunna tro att någon lagt mig i ett isbad och sen så svettas jag ... :/

Frossa?

Hemskt är det iaf...
Ush Fy & Blä


Men men...

Blir nog polisförhör för Thina, mig Dennis och rasmus xD
FY F*N va kul det ska bli och kanske vittna mot den j*vla f*ttan :)
Nu ska sanningen komma fram..
Och då menar jag verkligen ALLT!


För övrigt så är Mediza min lilla hårboll till katt självmordsbenägen..
Hon sitter just nu och funderar på och ta steget ut genom det öppna fönstret då marken är 6 meter ner ;)
Kan inte vara lätt och vara instängd 24/7..
Men så är de när man är pilsk och bilglad...
Hon viill ju praktiskt sätt bli överkörd!!
Fråga Thina ;)


p.s
Som ni kanske ser så försöker jag och unvika och skriva ut massa svordomar eftersom jag fått klagomål på hur jag pratar/skriver via min mejl xD
HAHA.. jag kan inte hjälpa att mitt ordförråd inte vill utöka sig ? :P
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback