Fredag och både jag och Nicke är sjuka

Mellan två hjärtan finns alltid en förbindelse


Onsdag


Jaha då var det konstaterat att nicke har fått utfodringsfång :'(

Som för dom som inte vet är en alleregisk reaktion och just denna fången Nicke har fått är då utfodringsfång som orsakas rubbningar i tarmfloran, varav gifter frigörs.
Och han har då fått detta av det extremt protein och näringsrika gräset som kommer nu på vårkanten..
Och just ponnyer har lättare för och få de..
Bengt var där på dagen och verkade hans hovar och sen
så i Onsdags kväll runt 10 tiden var veterinären där och gav han antiinflammatoriskt och smärtstillande...
Dö halt på alla 4:a är han :(
Stackarn.. Min lille plutt kan inte ens gå ngra steg för en morot :(
Lider verkligen med honom, man ser verkligen hur ont det gör :(
Hoppas du blir bra snart Nickepicke



Fredag

Vaknade runt halv 6 när Dennis gick upp och skulle äta frukost, hade extrem huvudvärk, slöt ögonen igen och försökte somna om den sista halvtimmen innan jag själv skulle gå upp, klockan 6 .
Reste mig upp, och direkt ba nej jag måste spy.. :0
Sprang till toan förbi katt gallret i världens fart och katten flyger all världens väg, tänk och bli på srpungen av en ångvält :P
Iaf hann men nöp och näppe till toan och lägga en fet pizza.
*ryser*
Spy är fan det värsta som finns!!
Sen satt jag där på det obekväma govlet i typ en kvart innan jag kunde resa mig upp utan och spy igen, fick skicka till min chef och säga att ja inte kunde komma och att jag skulle höra av mig när jag mådde bättre..

tog en värktablett gick och la mig och vaknade halv 10. sen låg jag kvar i sängen ett tag..

Och nu sitter jag här, har precis fyllt på Dennis mobil så han kan ringa om de skulle vara något, helt hopplöst och inte kunna ringa eller skicka om bilen skulle krångla.. :/


HAHA måste bara berätta att igår när jag körde till jobbet så körde jag nog i en ganska djup håla så avgasröret ploppade av xD
FATTA IN DE LÄT ELLER!?
Typ som en vråltrimmad motorcykel xD
Folk stirrade på mig som fan xD Tur är så har jag tonad sånt visir på hjälmen så jag behövde inte oroa mig om att någon så att det var jag ;) Om dom nu inte läser min blogg :P
Dennis bara skrattade när jag kom hem, Hahahaha jäääääte kul...
Men han skulle fixa de idag eller imorgon, och plus att han ska byta från det 2 " sönderrostade auspuffen anslangen på biiiilen till det 2,5 " ROSTFRIA :D
Kommer låta lite bättre :D


Men nu ska jag försöka äta något och sen ska jag läsa min bok jag lånade på bibblan i Tisdags :)
Och försöka att inte tänka väldigt oförglömliga huvudvärk :/


Imorgon om jag känner mig bättre ska jag jobba, servera och sånt shit mellan 19.00 - 02.00...
suck

Men får se hur det blir med den saken...

Nu ska jag äta frulle :)
Eller ja försöka iaf och vänta på Älsklingen som kommer kvart över 1
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback