Fick mig en tankeställare

Måste bara säga en sak, att jag är så förbannat glad att jag har min underbara pojkvän som ALLTID finns där för mig vad som än händer, hur mycket vi än tjafsar.
Litar inte på många när dom säger att jag kommer alltid finnas vid din sida eftersom dom flesta bara sagt
det för att det låter bra och sen bryter de..
Men dessa orden värmer och jag litar verkligen på dom som kommer från honom.
Och att höra att man är någons allt.. finns inget bättre!
Det är då man känner sig älskad<3
Tycker alla ska ta och skänka en tanke till den ni älskar och UPPSKATTA det ni har för en dag kommer dom inte längre finnas med er...
Och då kommer ni ångra att ni inte sa "Jag älskar dig" en sista gång.


Tänk på att det är nu:et som räknas
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback