Färglada ideer

Var med Mami i Halmstad här om dagen och blev helt stört kär i ett par gardiner men tror inte Dennis hade gillat dom i sovrummet xD Wonder why?
Meeen, om jag köper dom så kan jag ju inte lämna tillbaka dom och då måste man ju använda dom ... eller? :)





Sen så har ju vi fått ett garage som vi fixat till och vi får praktiskt sätt göra vad fan vi vill med de så Dennis hade lite tid över i väntan på sysselsättning.
Så han gjorde detta ;)

 

 

 

Har beställt lite mer grejjer till mina acryl naglar med, ska ju börja med de på nytt när jag gjort iordning rummet i källaren eftersom alla blir höga på vätskorna man ska använda till de.. så jag har fått min egna lilla hörna där nere som jag ska fixa till och ha som "hobbyrum" :D

Ska bli min så kallade "studio"

<3

 

Mitt mål är i början att kunna göra typ såna här naglar med olika glitter på

 

 

 

 

HAHA min bror skickade en bild på sin ena Ragdoll katt Icon som han fick hem förra veckan :)

Han kommer hem på Onsdag så då får ja se dom små odjuren xD

Så himla söt är den<3

 

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback