En klackspark i röven

Det glädjer mig att folk faktiskt kan vara ärliga på ett snällt sätt.. :)
Skrev ju ett inlägg om att jag hade dåligt självförtroende och så över min kropp...
Och fick ett ganska så bra svar tillbaka från Anonym :)
Om att jag inte skulle försöka banta utan träna istället, har dock kommit fram till att jag inte har så mycket tid över till de men det får jag fan ta mig tid till :D

Så mitt mål är att få bort "bullen på magen" :P
Hehe...

Så från och med nästa vecka ska jag försöka gå till Hishult dom dagarna det är fint väder, ljust ute länge nu juh.
det är endå 1 mil :)
Och jag har ju hundarna med mig.
Inte kul och gå själv:(


VILL HA PLATT MAGE OCH NYA Boooooooobs :D


Men blir väl antagligen att jag får bada i vassen i år igen ...







Åh för er som inte vet så är det typ världarnas krig mellan Lisa, och syskonen Leandersson..
Lisa har ju fått en redig jävla knäpp i skallen denna gången, och nu tycker vi alla det har gått för långt..
Och polisförhör hoppas vi det blir!
HAHA Thina har redan börjat fundera på och skriva den lååååååååånga listan som dom har med problem.. :)
Borde nog skaffa en sån grupp på Facebook:
Alla vi som hatar Lisa xD

HAHA!

Även Thinas & Dennis egna mamma har tagit i med hårdhanskarna :P
Hon som annars brukar vara så himla lugn och alltid är så sansad ;)


Alla hoppas vi på besöksförbud, och jag är så himla glad för Uffes skull att hon äntligen ska flytta...
Kanske det blir som normalt i det huset igen..
Han har ju trots allt inte vatir sig själv sen hon kom in i bilden enligt Thina och Dennis






Bara så jag själv ska komma ihåg vilken sko storlek jag har ;)
Uk 5
Us 6

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Anonym

Full support för att få bort psykfallet från vårat håll iaf.

HON ÄR STÖÖÖÖRD och har inte gjort mer än att förstört dennis och thinas liv.. lr rättaresagt livet för DEN RIKTIGA familjen Leandersson

2010-05-23 @ 20:28:59
Postat av: Angie

Tycker som såhär alexandra. Banta Nej det är ingen idé du skadar oftast kroppen.. Sen är det som såhär, du vill alltid ha det du inte har.

Träna är bra på alla sätt, försök skaffa dig tid till det. Jag har i många år haft komplex för mina bröst. Om ca 2 veckor ska jag in och operera dom.

Detta är något jag övervägt i flera år.

Men nu skall det göras. Om jag inte bangar ur i sista sekund.

men innan jag valde att göra detta, så började sakta men säkert försöka nöja mig med hur jag ser ut. Och jag har självförtroeende till max. Och visst har jag saker jag vill rätta till. Men då betalar jag för det.

MAN KAN JU INTE FÅ ALLT FRÅN DOM HÖGRE MAKTERNA?

men börja säga till dig själv att du är fin som du är. Låter knäppt men det fungerar.

Sen tycker jag att du ska säga 5 bra saker om/med dig själv.

5 bra saker på en lista du ska komma på utan någon annans hjälp. Häng upp listan på kylskåpet och kolla på den varje dag

2010-05-23 @ 20:35:35
URL: http://angiekarhu.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh 5 bra saker? Så många? :) Hehe det ska jag göra.

Har oxå komplex för mycket på min kropp, men får väl bara lära sig och leva med de.. Funderar på och prova såna saker som höjer ämnesomsättningen, för dom flesta med hög ämnesomsättning har inte lika lätt för och lägga på sig har jag hört.. typ Krille :P Jo jag vet att det skadar kroppen, blev helt utmattad och sjuk när jag försökte strejk äta :/ Men vassen passar mig utmärkt xD Åh ska du ?? Var ska du göra dina då? Kostar väl upp emot en 40.000 eller? Men det kan det fan va värt, kommer dock inte ha råd till de förens om typ 100 år känns de som ;) och då e man för gammal för silikon boobs xD Tack så mycket för tipset Angie, blev faktiskt lite bättre till mods nu :)

2010-05-23 @ 21:29:06
Postat av: Alexandra

Wohoo en till som tycker Lisa är en stor skit! :D Nu är vi snart 10 i gruppen xD kan man starta en facebook grupp då tror du?? xD

2010-05-23 @ 21:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback