Bilder på lägenheten och på min brors hårboll till katt


Min bror kom ju och hälsade på och hade sina nya katter med sig, detta är Icon?
tror jag det var. Kommer aldrig ihåg vem som är vem xD
Söt som få, och HÅRIG!
Det fick min svart tröja smaka på




Bild 1: Vet inte varför men jag diggar vårt vardagsrums fönster :)

Bild 2: Tycker det ser extremt mysigt ut






Ska försöka städa någon dag och ta lite bilder så ni får se hur vår lägenehet ser ut, städad, ta tillfället i akt för de händer aldrig igen xD
Den är för jobbig och städa :p

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback