Alla har vi våra söta sidor ibland

Jag skojjar inte att jag nästan kissade ner mig när jag fick höra från Thina att Dennis och Gustav låg och snarkade i kapp på köksgolvet i eftermiddags xD
Var bara tvungen och gå och kolla med egna ögon och du...
DET STÄMDE F*N!
Se själv ;)



+ Att Monas hund är uber söt!
Var ett tag sen dom var här men har inte tänkt på att lägga upp den.
Pytteliten men ett jävla temprament hade den ;)



Och för er som vet så har jag ett jävligt dåligt självförtroende.
Men det är inte många som INTE vet om de.
Vissa ser ju detta som en svag het, men tar dock inte åt mig av folk jag inte känner eller inte bryr mig om..
Har dock fått höra i MÅNGA år att jag är fet , borde tänka på vad jag äter, och att jag borde göra något åt det.
Dom som känner vet vem som sagt så till mig.
Har mått ytterst dåligt av de och blivit deprimerad och försökt banta med de mesta, matvägring, tabletter..
Blev också typ gråtfärdig så fort någon slängde ur sig en "inte så genomtänkt komentar- som lät fel i mina öron"
Dock kanske det inte var tänkt elakt men jag hade / har som sagt dåligt självförtroende..

Men nu på senaste har jag faktiskt inte brytt mig om de och nu tycker jag faktiskt att min mage (den punkten som personen alltid angripit sig på ) har blivit ganska fin :D






Men nu är det så att min underbara Älskling ÄNTLIGEN  är hemma så nu ska vi nog... göra något. äta tror jag
:)
Sen film? haha blir nog att sova men de är en helt annan sak ;)
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Anonym

hur snyggt är det egentligen med en slapp bulle på magen då? Träna ? banta får du ingen snygg kropp av. Men träna mer så kanske du blir mer nöjd istället? Och skulle man nu inte vara nöjd så finns det andra sätt. men man får betala för det.

Jag var inte nöjd med mina bröst. Så min sugardaddy betalade mig ett par som jag blev jätte nöjd med.

Du kan ju överväga saken. DU kommer inte ångra dig, för så kan du ju inte se ut till sommaren i bikini eller?

2010-05-22 @ 00:15:12
Postat av: Alexandra

He he. Träna? Låter jobbigt:-P jobbar från halv 7 till halv 5. Efter det tar jag hand om min häst, som för tillfället inte går och rida tyvärr :-( åh jag vill oxå ha boobs :-d ska börja motionera mer men just nu måste jag fokusera på ett jobb. Men tack för tipset.. Nej man vill ju inte vara strandens köttbulle precis xD

2010-05-22 @ 17:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback