Torsdag den 4:e

FUCK...
Nicke har kommit en FETE fällningperiod nu..
Typ 30 kilo päls! :0
Man borstar, borstar och bortsar lite igen... :0
Tar ALDRIG slut!!!
&
har varit ute och ridit idag
Kallt men skönt :)
Sen fick jag the av Mami :P


Och en semla innan jag skulle åka hem :)


Nu sitter vi och kollar på Family Guy!!! IGEN!!!
Fan ska slå min bror när ja träffar han nästa gång!!!!
6 hela säsonger av samma SKIT program, fast man kan ju inte låta bli och skratta någon gång då och då :P

HEHE!


Nu ska jag värma mig under täcket <3


Pusselipuss<3



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback