Söndag och en bakisfri dag :)

Jaha idag var man då inte bakis iaf :) Gott snack!
Hehe, blev 3 cider, en shot och en klunk vin för min del..
Sen palla jag inte mer...
Var inte sugen på och dricka, kändes skönt faktiskt.  Att för en gångs skull inte vakna upp med ett bankande huvud och må illa i 10 timmar efter åt :)

Älsklingen och jag låg och mös en stund och åt vingummi :) Mahaaa!
Sen gick vi upp och jag tvättade min klädsel och sen satte vi i den i min bil :) Massa jobb och jag var knappt irriterad på min bil efter de...
Repade toningen gjorde jag med :0 Gaaaaaaaahhh!!! Men de går la och fixa de med....

Sen har vi lämnat Madde i Laholm, köpte lite gott och sen en wunderbaum till min bil för den luktar rengöringsmedel :S
Så nu luktar den Jordgubb :D


Och nu sitter jag och kollar på Neon till min bil :)

Ska äta snart så kan inte skriva mer ....

Pusselipuss
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback