Its Party Time :D

Wohooo ikväll är det fest, för Rasmus som fyllde 19 igår... :)

Grattis Rasmus :)

Blir en flaska vin för min del..
Och att hoppas på att ingen ger mig mer.. För av någon liten anledning så brukar jag alltid dricka över min förmåga... :P

Nu ska vi storstäda huset och sen ska vi ut och borsta Neo och sen ska jag till Hishult och mocka :)


TjingTjingeling



Älskar dig överallt annat Dennis Leandersson <3
Mitt liv hade varit tomt utan dig
Tack för att du finns <3
Din för evigt



DU ÄR SÅ UNDERBART SÖT ÄLSKLING
Dock lite långhårig ;)


Och sen måste jag bara säga att ja sklaffat den svarta inredning från en 03:a till min Älskade V40 :D
Istället för den beige fula bruna färgen som sitter i nu :P
Håller på och tvätta upp den och rengöra den..
Sen ska den i ! :D
Wiiiiiiiiiiiiiiii
Muttan is happy :D <3


Var hemma hos mamma för ett tag sen, låg i sängen och försökte bli av med huvudvärken ;)
Lite så man saknar sitt gamla rum , många härliga minnen därifrån..


Haha mina små konstverk på mitt gamla rum ;)
Bara en liten del av allt jag kladdade på väggarna xD


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback