Im back bitches

Well well nu sitter man här igen .
Inte uppdaterat på ett tag då ;)


Igår var jag med Mami i Halmstad på mamografin, jag körde henne in :D

Gick hur bra som helst, sen var vi på jysk och efter de åkte vi och grattade min käre mormor där vi fick nyaköpta frallor och hennes ubergoda kakor :) och sen åkte vi hem och jag red och mockade.
Hur skönt väder som helst, och Nicke var glad och komma ut iaf :)
Min mysiga lilla pälsboll <3
Fäller gör han med.... :/
Bläää -_-

Men men sen när man kom hem var Älsklinga  och Thina så rastlösa så dom fick för sig att jaaaaaa nu tonar vi Muttans bilrutor ! :D
Hmmmmmmm???
Well okey then.. Fine whit me... så vi plockade av rutan och tonade.. tog ett tag.
Så vi hann med 2 rutor och sen gick vi in och lagade mat och sen kollade vi på Jennifers body. Lite läskig film :S
Själv satt man med :0 eftersom Älksling som e såååååå social satt på Thinas dator och nördade sig, men han kom när jag bad snällt :$ xD Eller inte helt men lite... jag gapade på han! :) Funkar alltid..
Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnisssssssssssssssss! KOM!!! snälla *änglaögon*


Sen idag tog vi resten av rutorna :)
Fint blev det :)



Sen har vi bara suttit och värmt oss på thinas rum :)

och nu ska vi äta :D
Korvstroganoff... Yum!
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback