Fredag, Finally liksom :P

Kissemissen Olga :)
( Vars tunga ser ut och vara en halvmeter lång )


Igår kollade vi på en film som hette Freestyle, handlade om cross och sånt ...
Sen kollade vi på FamilyGuy och jag somnade  xD
Vaknade när Dennis gick och la sig... HEHE... lite trött kanske :P




Idag är det fredag! och det betyder helg :)
Om jag inte minns helt fel så kommer Madde och Jenni och dom idag...
Film, mat och mys tajm...

Har precis vaknat så har ju inte så mycke och skriva om mer än att vi ska klyva ved idag, sen ska jag till Hishult och mocka och prata med mamma om det med tupperware...

Men men...

skriver mer sen :)

Tjintjingeling





WOHOOOOOOO!
ÄNTLIGEN kom mina Two-way-pens till mina naglar
48 färger!
Massa fina !

Så imorgon ska jag se om jag kan prova dom :)





Whatcha say?
Nice Hu?

:D

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback