Torsdagen den 24 Juni

Helt underbart och vakna upp med solen i ansiktet :D
Lite varmt inne i sovrummet dock :/
Och ensamt :( Bara Mediza som låg och kurrade en i örat.

Nu bär det av till Hishult, ska mocka och ta hand om Nicke och sen ska jag hjälpa Mami och Papi med och trimma och klippa gräset som jag dumt nog lovat :P


Men men dom ställer upp på mig då får jag göra det tillbaka :D


Wohoo.. mycket på gång just nu,
Kommer dock inte säga vad men jag har längtat efter detta LÄNGE kan jag säga!

Åh kommer bli underbart <3


Sen ska jag jobba på solbrännan lite idag :D haha kan ju inte göra de halvnaken längre som jag brukade eftersom vi har grannar nuförtiden :0
Grrr...
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback