Tisdagen den 29 Juni

Idag var jag och Thina ute och körde lite med Dennis bil :D
Vi åkte till Laholm och träffade Rasmus och sen till af och se släppte hon mig på mitt möte jag hade mellan klockan 13- 16. DRYGT!


Meeeen nu är iaf semestern bestämd :D
Det blir Skara sommarland för Thina, Dennis och mig tillsammans med hela jävla gänget

Sjukt många som ska med dit :)

Roligt, och till och med Dennis ska bada :p Slå de du ;)


ROLIGT!
LÄNGTAR!

Min rumpa är RÖD! OCh nu menar jag inte röd utan RÖD!!! GRISRUMPA! Solade i en halvtimme igår och är TOTALT sönderbränd! Stackars rumpis *blåser* :(

Dennis älskar ocj jävlas med mig när jag har bränt mig, drar naglarna på den och typ smäller till en rätt på brännan!
Så till skara blir det en ny bikini och solskyddsfaktor 100!!! :0
Hade 20 igår men inte fan hjälpte det!

Släppte ut Mediza igår med.
Och allting var skit bta hon var SUPER glad hela tiden, ända tills grannens jävla katt började jaga henne :(
Så fick bära in henne igen, sen skriker Thina i köket att jag måste skynda mig !
Kommer ut och Thina pekar på Medizas knä! :0
HElt uppfläkt! TYP 5 ggr 5 cm sår och knäskålen sticker typ ut!
HELT OBERÖRD är hon!
Jag fick panik ringde Eva Karin i Båstad sen var de full fart till båstad veterinärerna och söva och sy henne..
ATT hon alltid ska skada sig!
Men men.. nu är hon iaf hemma och ihopa sydd :)



Nu ska jag göra rabarber paj med vaniljsås :D

Gottigott <3
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback