Tisdag den 22 Juni

Jaha idag vaknade man runt halv tio och var inte alls pigg.
Kändes mer som om jordens alla problem vilade på mina axlar.
Fasten dom inte gjorde det.

Åh fick reda på för ett tag sen att min kompis och hennes pojkvän ska skaffa en liten bebis till :)
Så himla glad för deras skull. Det blir 3:dje för dom, men denna gången hoppas jag nästan det blir en flicka annars blir det 3:dje sonen på rad :p
Där har vi världens bästa exempel på en som klarar sig igenom det MESTA!
Hon fick barn när hon var 16,  Tror jag det var, hon hade inte avslutat skolan ännu och varken pojkvännen eller hon hade jobb och dom klarade sig utmärkt, hon hoppade av skolan, pga av att lärarna ville att hon skulle gå om för hon missat så mycket, men nej det ville hon inte! Så hon hopppade av och startade företag med sin mamma,som hette Mamma&jag, där dom sålde barnkläder och dylikt.
Det gick i botten efter ett tag tyvärr!
Pojkvännen började jobba och kämpa i tunnlarna uppe i Lilla Edet, och var borta ganska mycket, men kom j dock hem med en ganska fin lön sen :P
Och under tiden fick Lilleman ta hand om sig själv och Kevin och hushållet +att hon skulle finnas där som stöd för alla som behövde prata om DERAS problem, men hallå eller har inte hon egna problem eller??
Förstår inte hur hon orkade.
Kevin var 3½ när dom bestämde sig för och skaffa en liten till, och då kom Noel till :) VÄRLDENS sötaste!
Haha dock lite pipig när mamma ville duscha och jag skulle passa honom själv, han satt i sin sitt stol och allt och började pipa och på väg och börja GALLskrika och ja ba:
ohhh neeej.. Mamma kommer snart, inte vara arg, jag ska inte ta din napp, schhh noel, var en snäll bebis nu,
vill du ha en kaka (sen slog tanken mig visst fan du har inga tänder xD )
HAHA fick ju tyst på sötnöten till slut genom och låtsas "äta" upp hans fötter ;)
hahah han började AS garva och sen när mamma kom ut ur den välförtjänta duschen så började han babbla igen :P
Och man såg direkt att hon inte orkade höra det just nu så jag försökte göra henne lite glad genom och slänga ur mig:
"Hur stänger man av ljudet på de här saken?!" *vrider på lilltån*

HAHAHA!


den satt där den skulle ;)

Iaf det jag ville ha sagt med detta inlägg var att jag önskar att jag kunde vara som henne <3
Stark, envis, och klara av det mesta.
Tummen upp för dig Lilleman (y)
Håller tummarna för att Tobbes små yngel kan ge er en dotter nu :D
Så vi kan sminka henne och klä henne i rosa :D xD


Åh saknar tiden som fan när jag var hos dig Lilleman, och jag SKA upp nästa vecka så om Dennis ska köra mig hela vägen upp!
Dom roligaste minnena jag har är fan med dig, och jag menar det verkligen!
Saknar dig Gumman
Finns alltid här för dig även fast det kanske inte märkts ibland :(
Förlåt för alla misstag jag gjort!

Hittade en bild på facebook på dom, två av världens finaste föräldrar :)

Lilleman ( Therese ) & Tobias
På Wild Wet steak House.
Bilden är tagen FÖRE vi åt, Thank god!
HAHA Tobbe hade verkligen mat i HELA fejset efter han ätit revbenspjäll xD



I said I don't want to walk this earth
If I gotta do it solo

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: sofie

SV: haha ja kom du och ta det, inga problem! ;) Ja visst är det skit snyggt :D kram <3

2010-06-22 @ 16:23:40
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/
Postat av: Therése

Gumman min, du är väl underbar ändå. Men ditt tids perspektiv. xD Jag va 16 och Kevin va 3½ när Noel föddes. ;) Saknar dig med gumman. Ska bli så fruktansvärt kul att du kommer! Nu får du verkligen se till att ta med dig hörselproppar. Noel tjötar som fan. Älskar dig gumman! <3 och du? Du är så stark! tro mig! ;)

2010-06-22 @ 16:58:06
URL: http://theresejornbo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

HAHA åhhh vet du vad!? Jag tror faktiskt inte jag kommer ha så ont av hans tjöt ska du se ;) hehe för längtar faktiskt efter en egen :$ Sjukt mycket.. !! Hehe tycker du de ?:) åh tack :D Puss älskar dig med gumman

2010-06-23 @ 09:59:26
URL: http://xxxmuttanxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback