Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Idag vaknade jag vid typ halv 11 ...
Segt, låg och myste med Älsklingen och Mediza ett tag :)
Hon har ju blivit värsta kelgrisen sen hon ble kastrerad.
HAHA hon e så oerhört söt med sin tratt på xD
Hon går in i precis ALLT!

Kollade om där var några biljetter kvar till  Eclipse nu framöver.. och det var det!
Jaaaa tänkte jag då, men ni tror inte man måste ha VISA, eller MASTERCARD för och kunna beställa via internet!? :o
What the fuck liksom???

Irriterande !

Nu är Älsklingen i garaget med Rasmus och Nico..
Så jag har storstädat lägenheten eftersom Gustav den jävla kattfan har LOPPOR!! :0 :@
Har duschat han... hahahahhaha har adrig hört han skrika så högt... :p
Men nu e han ren och jag hoppas innerligt att dom flesta är borta... Alla katter har blivit behandlade med Stronghold
Men det tar ett tag innan de verkar...

Men ush vilken panik man får när det kommer en sån ÄCKLIG liten sak och kryper på en... jag får VÄRLDENS damp varenda gång och bytar kläder, duschar, dammsugar mm..
Hade jag kunnat så hade jag fan sanerat hela lägenheten..
När jag hittade loppor i min och dennis säng så tog det fan inte mer än 2 röda innan jag hade dammsugat hela sovrummet, slängt ut lakan genom fönstret torkat varenda liten yta i hela rummet och fått 10000 miljoner kalla kårar!!!
HATAR SMÅKRYP!


Idag kommer Carina och hämtar Thina,
eftersom stackarn behöver en paus <3
:(
Har hänt för mycket på senaste!!
Vill egentligen bara ta Dennis och åka iväg jag med, men det går ju inte..
Han har ju sitt jobb och vi har djuren.
Men snart är det över, Tack och Lov!

Ikväll ska jag jobba.
Orkar inte men måste,
handlade ju på Ullared här om dagen,
Lite underkläder till Dennis och mig och sockor och mjukis byxor till både mig och dennis lite leggins och sen fick jag ett nattlinne.. :)
AS skönt
Sover dock inte i de men har de mest om jag duschar och sen ska kolla på film ocn så ..

Fick ju låna pengar av dennis så länge men dom ska betalas tillbaka...
Han måste ju ha varenda litet öre till bensinen så han kommer till jobbet..
Det är det viktigaste just nu..
För utan jobb kommer man ingen vart..
Pengar måste man ha för och klara sig..
Sjukt jobbigt och leva på 3000 kronor i månaden :'(

Och nu när jag sa upp mig från praktiken eftersom hon jag jobbar för var en FITTA rakt igenom så står jag och stampar på samma ställe som innan :(

Men jag tänker inte bli kränkt eller illa behandlad på jobet och defenetivt INTE på praktiken!!!!

Mycket skit kan man ta men det finns FAN en gräns alltså!
Ush för uppsnosiga hästbrudar!
dom ska bara ha en 38 i röven ut genom dörren
bläää!


Livet är ingen dans på rosor och det är någort jag fick lära mig tidigt

Ordspråk
Agatha Christie:
En vacker, ung flicka har det alltid besvärligt.



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback