Det är naturligt för en kvinna att se felen hos en begåvad man och de goda sidorna hos idioten.

Idag är bara en helt vanlig tråkig dag.
En dag som jag kommer klättra på väggarna innan dagen är slut.
Fick värsta rycket igår när jag var hemma hos mamma och hade mockat till nicke..
Ja ba men pappa har du ingen trimmer som funkar så jag kan trimma gräset runt husknuterna och så med
Pappa: vi ska göra de på torsdag.
Jag : jaha..... Men mamma behöver du ingen hjälp i trädgården då?
Mamma: ehm Jo det gör jag. men alex... vad är det du vill ha? du behöver inte fjäska med mig..


HAHAHA!
Nej mamma jag är rastlös!

Så det slutade med att vi gjorde iordning altanen och ute platsens rabbater och som tack så bjöd mamma och pappa på grillat :)
Gott..
Så Dennis och jag slapp göra mat igår :)
Kommer ju fan aldrig på vad man ska ha för något!

Sen åkte vi hem, kollade på film, myste och åt lite godis <3

Älsklingen och jag är ju ensama hemma nu så det är lite speciellt för det är vi typ ALDRIG ;)
Inte för jag klagar eller så men ibland är det faktiskt skönt med lite semester från hundhår och hundar, Thina märker man dock inte av så mycket men ändå.


Nu ska jag iaf ner till hishult och släppa ut min lille polle sen ska jag hem och fortsätta rensa bilparkeringen från OGRÄS!
kan man inte bara ta lite bensin och tända på liksom?!
Det är ju HUR mycket som helst!!!
Åh!






En lycklig kvinna bryr sig inte om sällskapsliv

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback