Dags för student, då röjer vi HELA lägenheten och högtryckstvättar ;)

HAHA okej inte riktigt men det hade varit mycket lättare, och gått mycket snabbare ;)

Har torkat varenda liten yta som går med trasa och sånt dofta gott, diskat upp berget, gjort smörgåstårtor, nu ska jag dammsuga och sen torka golvet, tvätta toan, sen ska jag sätta på alla kuddfodral på soffan som Kurry haft sönder :( JÄVLA HUND! Men men sånt som händer...

Får laga det på något vis :)

Ohh jag har beställt tid till och KASTRERA KATTSKRÄLLET med :)
Och när jag säger kastrera så menar jag att dom tar väck ALLT! inte bara steriliserar ... :)
Så kan hon aldrig få livmoderhalscancer iaf...
Wohoo Finaly!

Så sen kanske skrället slutar kissa i min SOFFA!!!! :@ STRYPER snart henne!

Men men nu ska jag leta upp mitt headset sen ska jag dansar runder med damsugaren och leta hundhår och dammråttor,
Håll tummarna för mig att jag kommer ur detta levande :D



HEHE!

Pusselipuss
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback