Cola glas

Weiii efter jag jobbat igår så hämtade älsklingen mig och sen hade han en överraskning till mig <3
Ett rosa cola glas :D
Wohoooooooooo

 

 

Idag ska jag inte göra så mycket mer än typ åka till Nicke och mocka och fixa lite med honom..

Sen hem och fortsätta läsa min bok.

Kom inte så långt igår, somnade ju typ i en timme innan jag skulle jobba :p

Dennis kom och stirrade på mig i typ 5 minuter eller något..

Sovit gott?

hm... JA :D

 

 

Nu har älsklingen lagat mopeden så nu ska jag snart köra ska bara diska upp diskberget ...

 

 

Funderar STARKT på och baka en kladdkaka och trycka i mig :/

Saknar faktiskt Thina , Kurry och Neo :/

Helt tomt nu ju..

Bara lilla Muttis kvar :(

 

Hem kommen från Hishult nu,

älskar min bror :D

fick 500 kr av honom så nu kan jag fylla på min tele igen :D

Känner mig socialt handikappad utan pengar på telen..

hahah mamma blev helt paff när jag satt och skrev på datorn och inte behövde kolla på tandgentbordet när jag skrev, hon bara hur har du lärt dig de?? Gud vad fort du skriver får du inte ont i fingrarna?

xD SÖT hon är ;)

 

 

 

Här kommer lite bilder på världens finaste hund :)

Pitbull / Amstaff

Så de kan se ut när man får punka :/

Dennis och jag väntade på Mami som skulle komma med den lille domkraften, så Dennis la sig i bagage luckan så länge xD

Glömde tillägga:

BILJÄVEL

 

 

Imorgon ska jag och mamma åka till veterinären och ta medizas stygn :)

Sen blir det nog att tratten åker av.. Då vet jag en som blir glad iaf :D

 

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback