Fredag den 16 Juli, Lewins födelsedag :)

Lewin fyller ju 1 idag :) Grattis Grattis! :) Igår var Thina Carina och Dennis och hälsade på Lewin. Och allting gick jätte bra. Dennis var jätte nervös men han samlade sig så gott han kunde :) och jag satt i bilen och väntade medans dom åt tårta och pratade och Thina och Carina fotade sötnöten, hoppas på och få se lite bilder sen. På hem vägen stannade vi på donken och åt :) muma. Och sen åkte vi till city gross och handlade :-) sen åkte vi hem och jag och Dennis åkte till hishult och mockade hos Nicke och sen åkte vi hem och myste ner och i soffan och kollade på deperate housewives till typ 12. Sen blev de sängen. Skulle ju faktiskt upp och jobba idag :-) ikväll är det fest och jag är sliten. Inte bra! Men ska hem och sova en stund sen hoppas jag bli piggare. Fixa mina naglar vill jag med göra. Hoppas jag hinner :-) Någon som har ett förslag hur jag kan fixa min naglar?? :D

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback